Ökad lönsamhet och kundnöjdhet genom förbättrad kunddialog

En serie anpassade utbildningar kring analys av kundföretaget, framåtriktat kassaflöde och effektivare kundmöten.

“Det har jag aldrig tänkt på!”

Många aktörer strävar efter att positionera sig som kundens affärspartner. Men för att lyckas krävs inte bara att kundens förväntningar infrias, de måste överträffas.

Ett sätt att överträffa förväntningarna är att bjuda på både kunskap och insikter i kundmötet. Att skapa en affärsdialog som baseras på enkelhet och en effektiv pedagogik, så att kunden upplever att förväntningarna överträffas.

Att vara väl förberedd och styra diskussionen mot kundens framtida kassaflöde utgör grunden i att skapa ett mervärde. Om diskussionen även illustreras visuellt med Bonanzametoden och Bisgraf, kan det hända att kunden utbrister, "Det har jag aldrig tänkt på!"

Inom Nordea används våra verktyg Bisgraf, e-learning och lärarledd utbilding, Visual Language of Finance och företagsspel.

Kontakta oss!

Vi hjälper dig att utveckla dina medarbetare och din verksamhet. När fler får fördjupad kunskap om hur affärer och lönsamhet hänger ihop kommer resultatet att påverkas i rätt riktning.

Vill du höra mer om hur vi kan hjälpa dig?
Kontakta oss så berättar vi mer.

Tack för ditt meddelande, vi återkommer så snart vi kan!
Oj! Något gick fel när formuläret skickades.